کارخایی خبرداد؛
تابناک سمنان: ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: تامین، استقرار و آماده‌به‌کارکردن مولد‌های برق اضطراری در مراکز و زیرساخت‌های دستگاه‌های اجرایی استان مدنظر باشد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 25 April 2021

استفاده از دیزل ژنراتورهای اضطراری برای اماکن حساس بیمارستانی و شرکتی |  نیروگر

 

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: با ارسال نامه‌ای به کلیه مراکز، ادارات و دانشگاه‌ها، بر موضوع استقرار دیزل ژنراتور اضطراری به عنوان اولویت برنامه‌های دستگاه‌ها تاکید شد.

وی بیان کرد: به هم پیوستگی و اتصال شبکه انرژی الکتریکی ممکن است در اثر بروز وقایع ناخواسته یا حوادث غیرقابل پیش‌بینی از بین برود یا مختل شود که در این شرایط، مراکز دارای اهمیت باید تمهیدات لازم برای تغذیه انرژی الکتریکی مستقل از شبکه داشته باشند تا بتوانند برای مدت زمان معینی که برای شرایط بحران مدنظر است، نیاز‌های ضروری و اولیه خود را برآورده سازند.

ایرج کارخایی گفت: کلیه مراکز و ادارات استان سمنان باید به منظور حفظ پایداری و تداوم خدمت‌رسانی در شرایط بحران و خطر، با تخصیص اعتبار مورد نیاز، این دستگاه‌ها را تهیه و در مواقع ضروری از آن بهره گیری کنند.

کارخایی همچنین تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل تأمین برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری مصوب کمیته دائمی پدافند غیرعامل و مصوبات جلسات مختلف شورای پدافند غیرعامل استان در سال‌های گذشته، کلیه دستگاه‌های مشمول، باید مولّدهای برق اضطراری را آماده به کار داشته باشند تا در هنگام مقتضی از این مولّدها استفاده کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار