پایان 306 روز سخت برای مهاجم آرام
آرمان رمضانی بالاخره و پس از گذشت 306 روز در دیدار استقلال مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شد.
کد خبر: ۹۶۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 25 May 2021

به گزارش تابناک سمنان  استقلال در دیداری حساس مقابل صنعت نفت در شبی که این تیم موقعیت های زیادی را هدر داد و تصمیمات داوری نیز در گره خوردن بازی برای آنها تأثیرگذار بود، به لطف تک گل زیبای رمضانی در دقیقه 94، از سد صنعت نفت عبور کرد.


در این مسابقه و در حالیکه آبادانی ها به دلیل اخراج بغلانی کار را از دقیقه 52 به بعد ده نفره ادامه دادند، سرانجام و در لحظات پایانی دروازه این تیم روی اشتباه محمد طیبی و فرزین گروسیان و البته تیزهوشی آرمان رمضانی باز شد. 


در دقیقه 94 این مسابقه یک ارسال بلند به روی دروازه صنعت نفت، به محمد طیبی رسید و مدافع آبادانی ها در حالیکه قصد داشت با یک ضربه سر توپ را به فرزین گروسیان دروازه بان تیمش برساند، با تیزهوشی و سرعت بالای آرمان رمضانی، این بازیکن قبل از گلر صنعت نفت به توپ رسید و با ضربه ای نرم و زیبا، توپ را از بالای سر گروسیان عبور داد تا گل آبی پوشان در ثانیه های پایانی به ثمر برسد.


آرمان رمضانی که در تابستان گذشته از سایپا به پرسپولیس پیوست، در طی دوران حضورش در جمع سرخپوشان انتظارات را برآورده نکرد و بدون اینکه حتی روی یک گل نیز تأثیری داشته باشد، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و در انتقالی عجیب و غیر منتظره، سر از استقلال در آورد.


رمضانی که در طی حضور در استقلال به عنوان بازیکن جانشین به میدان می آمد، در دیدار امشب مقابل صنعت نفت نیز در دقیقه 82 به جای ارسلان مطهری به زمین مسابقه آمد تا اون بتواند قفل دروازه آبادانی ها را باز کند که در دقیقه 94 نیز موفق به انجام این کار شد.

 
 

 

آرمان رمضانی که روزهای ناامید کننده ای را در پرسپولیس پشت سر گذاشت، با تصمیم فرهاد مجیدی و در انتقالی جنجالی، راهی استقلال شد. او که در این مدت به دلیل عدم گلزنی مورد انتقاد قرار گرفته بود، بالاخره به 306 روز ناکامی در امر گلزنی، پایان داد.


رمضانی که آخرین بار در هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم و در بازی سایپا در برابر شاهین بوشهر موفق شده بود گلزنی کند، پس از گذشت 306 روز بالاخره پایش به گلزنی باز شد تا طلسم ناکامی هایش را بشکند و سه امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کند تا آبی پوشان به رتبه سوم جدول بازگردند.


آخرین یاغی فوتبال ایران که پس از جدایی تصمیم گرفت راهی استقلال شود، انگیزه های زیادی داشت تا توانایی هایش را در تیم رقیب نشان دهد ولی با وجود ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی، او هرگز فرصت این را پیدا نکرد که از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود ولی در نهایت و در آبادان، موفق شد به طلسم ناکامی هایش پایان دهد.

 

 

 

مجموع دقایق حضور رمضانی با پیراهن استقلال به 45 دقیقه هم نمی رسد اما او در آبادان، یک شب رویایی را برای خودش رقم زد. بازیکنی که برای بازگشت روحیه اش به یک گل نیاز داشت، بازی خوبی را برای شکستن طلسم ناکامی هایش انتخاب کرد. گل زیبای او، استقلال را به رتبه سوم بازگرداند. او قطعا خوشحال ترین فرد حاضر در آبادان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار