رئیس کمیسیون عمران شورای شهر:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان گفت: اولویت‌بندی نیازهای هر محله در شهر سمنان حلقه گمشده مدیریت شهر سمنان است و عدالت اجتماعی در توزیع سرانه های عمومی شهر سمنان باید مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۹۶۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 01 June 2021
 
عدالت اجتماعی در توزیع سرانه‌های عمومی برای محله‌های سمنان رعایت شود

 

به گزارش  تابناک سمنان مجید نظری  با اشاره به لزوم رعایت عدالت اجتماعی در توزیع سرانه های عمومی شهر گفت: به عنوان نمونه در شهرک اتحاد سرانه فضای سبز حدود ۵ برابر استاندارد کشوری است در حالی که در شهرک روزیه به تازگی یک بوستان مرکزی پشت مدرسه طراحی شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان گفت: باید به محله‌های کم‌برخوردار بیشتر توجه شود تا عدالت بیش از گذشته رعایت شود.

وی یادآور شد: شورای سوم شهر سمنان  در سال ۱۳۹۱ اجرای طرح تقاطع هم سطح در شهرک روزیه را مصوب کرد و بودجه نیز پیش بینی شد.

نظری افزود: اکنون در سال ۱۴۰۰ همچنان از دستگاه‌های اجرایی مرتبط مانند شرکت آب، برق، گاز و پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست می‌شود با برطرف کردن موانع، در اجرای این طرح همکاری کنند.

وی گفت: چند تصادف در محل اجرای طرح تقاطع هم‌سطح منجر به فوت شهروندان شد، در صورتی که اگر همکاری‌ها بیشتر بود حتی یک نفر هم در این محل جان خود را از دست نمی‌داد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های شهری باید سرعت بگیرد بیان کرد: بسیاری از صنوف در شهرک غرب سمنان کارگاه دارند اما اجرای شبکه گازرسانی و آسفالت این منطقه مدت زمان زیادی طول کشید به طوری که بعد از ۲۰ سال به شرایط لازم رسیده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار