در نخستین نشست رسمی دوره ششم شورای اسلامی شهر سمنان علیرضا شربتدار که پیشتر معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان بود با حداکثر آرا به عنوان سرپرست شهرداری سمنان تعیین شد.
کد خبر: ۹۸۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 08 August 2021

سرپرست شهرداری سمنان تعیین شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان در نخستین نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان که شامگاه شنبه پایان یافت و به صورت علنی با حضور خبرنگاران و مردم به عنوان شنونده همراه بود  شربتدار که پیش تر بعنوان معاون شهردار سمنان در دوره پنجم مدیریت شهری فعالیت می کرد  با هفت رای از هفت رای اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری  تعیین شد تا در جلسات آینده این شورا برای تعیین سمت شهردار تصمیم گیری شود. 

مهدی خراسانیان در اولین گام این شورا در پنجشنبه هفته گذشته با چهار رای به عنوان رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان انتخاب شد و عباسعلی طالب بیدختی با پنج رأی نایب رئیس شورای شهر سمنان  و رضا صباغیان با هفت رای به عنوان منشی شورای شهر انتخاب شدند. 

در این نشست اعضای این شورا که در جلسات غیر رسمی خود از ۲  گزینه برای سمت شهردار سمنان نام می بردند برای معرفی آن گزینه ها به نتیجه نرسیدند  و قرار بر این شد که با بررسی های بیشتر انتخاب شهردار  از همان گزینه ها یا گزینه های دیگر صورت پذیرد. 

قرار بر این است در جلسات آینده که  شنبه و سه شنبه ها به صورت رسمی و علنی  برگزار می شود انتخاب شهردار از سوی این شورا قطعی شود.  

هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر سمنان به ترتیب خراسانیان، مجید نظری، صباغیان، علی همتی، حسین گل‌هاشم، طالب‌بیدختی و حسین موسوی‌دلازیانی بودند که از چهارهم مرداد  ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کردند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار