مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری را در صدا و سیمای سمنان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 02 June 2021

برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیمای سمنان اعلام شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان  مصطفی توکلیان در نشستی با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز سمنان اظهار داشت: تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی از مهم‌ترین مأموریت‌های صدا و سیما در شرایط فعلی است.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخابات انواع برنامه‌های انتخاباتی، تریبون آزاد، موشن گرافی و برنامه‌های گفت‌وگو محور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان مجموع برنامه‌های انتخاباتی در حوزه سیما را چهار هزار و 450 دقیقه معادل 74 ساعت عنوان کرد و گفت: برنامه‌های انتخاباتی تلویزیونی از شبکه استانی سیمای سمنان از هفدهم تا بیست و سوم خردادماه رأس ساعت 16 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.

توکلیان با بیان اینکه هشت باکس خبری برای سیما برای روز انتخابات در نظر گرفته شده است افزود: برنامه‌های در نظرگرفته شده برای این روز در حوزه صدا نیز در قالب هشت باکس خبری جدا تعریف شده است.

وی از دیگر برنامه‌ها را تولید و پخش برنامه شنیده‌های انتخاباتی خبر داد و گفت: 20 برنامه با عنوان «انتخابات 1400» در حوزه خبر تولید و پخش می‌شود.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز سمنان در ایام انتخابات را طراحی پنج گزارش و ساخت و برنامه برای پرداختن به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد و گفت: از این هفته پخش برنامه «با مردم» نیز آغاز می‌شود.

توکلیان با اشاره به اضافه شدن سه بخش خبری به تولیدات صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: 16 هزار و 205 دقیقه معادل 270 ساعت برنامه رادیویی با موضوع انتخابات تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 795 دقیقه برنامه انتخاباتی در حوزه معاونت سیما پخش می‌شود، گفت: برنامه‌هایی نظیر فوتوکامنت، ویدیو کامنت و نظیر برای انتشار در قالب فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار