مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت:صدا و سیمای مرکز سمنان از ۶ ماه گذشته با تولید برنامه در معاونت‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در حال بسترسازی برای انتخابات است.
کد خبر: ۹۶۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 02 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: از ابتدای آبان ۹۹ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، بسترسازی برای انتخابات انجام شد.

او افزود: از ۱۵ فروردین تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ نیز دوران تبیینی و از ۱۴ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد نیز دوران ترویجی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: دوران تبلیغی از ۱۳ خرداد تا پایان انتخابات است و پس از آن نیز دوره آرامش‌بخشی است.

حجت‌الاسلام توکلیان بیان کرد: دوره فراخوان در روز انتخابات تلاش می‌شود ثبت و ضبط این رویداد به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.

او افزود: ۱۶ هزار و ۲۰۵ دقیقه معادل ۲۷۰ ساعت برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در پنج ماه اخیر ساخته شد.

حجت‌الاسلام توکلیان افزود: روز انتخابات ۱۹ ساعت و در دوران آرامش بخشی بعد از انتخابات نیز ۵۷۵ دقیقه برنامه رادیویی پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: در حوزه معاونت سیما نیز در مجموع یک هزار و ۷۹۵ دقیقه برنامه انتخاباتی پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام توکلیان تصریح کرد: یک هزار و ۲۹۰ دقیقه برنامه نیز ویژه روز انتخابات توسط معاونت سیما پخش می‌شود و مجموع برنامه‌های انتخاباتی سیما به چهار هزار و ۴۵۰ دقیقه می‌رسد.

او اظهار داشت: از روز ۱۷ خرداد همه مراکز استان‌ها به صورت مجزا از شبکه‌های سراسری سخنرانی نامزد‌های انتخابات را پخش می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: در حوزه خبر نیز برنامه‌های مختلف مانند ۲۰ قسمت "انتخاب ۱۴۰۰"، تریبون آزاد و گزارش‌های خبری پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام توکلیان گفت: در روز انتخابات نیز ۸ بخش خبری برای رادیو و ۸ بخش برای سیما هریک با زمان ۳۰ دقیقه و به فاصله ۲ ساعت پخش می‌شود.

او با بیان اینکه حوزه فضای مجازی مکمل سایر حوزه‌ها است گفت: تیزر‌های ویژه انتخابات و تقطیع شده برنامه‌های پخش شده به منظور ایجاد هیجان بیشتر در فضای مجازی منتشر می‌شود و برخی برنامه‌ها نیز به صورت همزمان از شبکه‌های اجتماعی صداوسیمای مرکز سمنان پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام توکلیان گفت: انعکاس بیانات مقام معظم رهبری نیز برنامه‌ای مختص معاونت فضای مجازی است و همچنین هر هفته ۲ قسمت و در مجموع ۱۶ قسمت برنامه با محتوای امیدآفرینی پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان ابراز داشت: قسمت ویژه انتخابات در صفحه اینترنتی صداوسیمای مرکز سمنان نیز طراحی شده و تولیدات انتخاباتی در این صفحه در دسترس است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار