فرماندار میامی با اشاره به افزایش ۵ درصدی شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت : ۵۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شد.
کد خبر: ۹۶۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 07 June 2021

۵۴ شعبه اخذ رای در میامی پیش‌بینی شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان احمد ملایری روز دوشنبه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان فراهم شده است، افزود: در مجموع تعداد ۵۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان میامی پیش بینی شد که از این تعداد مجموعا ۳۹ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه اخذ رأی نیز سیار است.

وی ادامه داد: از ۵۴ شعبه اخذ رای تعداد ۸ شعبه شهری و ۴۶ شعبه روستایی برنامه ریزی شده است.

ملایری گفت: ۲۹ شعبه ثابت در بخش مرکزی و ۱۷ شعبه در بخش کالپوش ویژه انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است که برای ارائه خدمت به مردم آماده می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میامی افزود: از  ۱۵ صندوق اخذ رأی سیار، به تفکیک یک صندوق سیار در شهر میامی،سه صندوق سیار در بخش کالپوش و ۱۱ صندوق سیار مربوط به بخش مرکزی است.

ملایری همچنین با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به دوره های گذشته، افزود: تمهیدات لازم برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش بینی شده و ستاد انتخابات شهرستان میامی با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه های اخذ رأی بصورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات شهرستان اعلام نموده اند.

فرماندار میامی گفت: مجریان انتخابات امسال تلاش خواهند داشت تا انتخاباتی سالم، قانونمند با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی در شهرستان میامی برگزار شود.

۳۷۶ نفر برای داوطلبی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نام نویسی کردند.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

٧٧٨ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.  

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار