بمب در پاریس
ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در مصاحبه با نشریه اکیپ نه تنها به رئال در مورد کیلیان امباپه هشدار داد که پیامی هم برای خوان لاپورتا رئیس بارسا داشت.
کد خبر: ۹۶۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱ 08 June 2021

به گزارش تابناک سمنان  هفته هاست که بحث انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داغ دنبال می شود. در اسپانیا بر این اعتقادند که رئال همین تابستان هر طور که شده امباپه را جذب خواهد کرد ولی دیشب ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی تاکید کرد که نه تنها هرگز برای فروش امباپه مذاکره نخواهند کرد که اطمینان داد این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد هم جدا نخواهد شد و به عبارتی به فاصله یک سال به پایان قرارداد او، از تمدیدش ابراز اطمینان کرد.

بلافاصله نیز در اسپانیا هشتگ "کیلیان را آزاد کنید"، تبدیل به ترند اول توئیتر شد.

 

 

 

الخلیفی برای بارسلونا هم پیامی داشت. او در پاسخ به سوالی در مورد مسی گفت:« مسی؟ من دوست ندارم در مورد مذاکراتی که در حال انجام است صحبت کنم.»

ابهام قضیه اما در اینجاست که منظور الخلیفی در مورد مذاکرات پی اس جی با مسی بود یا مذاکرات تمدید بارسلونا با مسی؟

 

 

 

 

مدیر قطری در ادامه گفت:« به رئیس بارسلونا می گویم که مسی در ماه پایانی قراردادش است و از 1 ژانویه هر باشگاهی می توانسته با او وارد مذاکره شود. چیزی که می توانم بگویم این است که هر بازیکن بزرگی دوست دارد به پی اس جی بیاید. البته به طور خاص من به مسی اشاره نمی کنم چون نمی توان همه ستاره ها را به پی اس جی آورد. البته که مسی یک بازیکن فوق العاده است.»

 

از قرارداد مسی کمتر از یک ماه باقیمانده و در اسپانیا معتقدند او به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد اما بعید نیست که پی اس جی نیز با او وارد مذاکرات پیشرفته شده باشد و به یکباره او مسیرش را به پاریس تغییر دهد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار