مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.
کد خبر: ۹۶۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 08 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

اعلام اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده انتخابات شورا‌ها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان گفت: در مجموع ۲۱ شهر استان سمنان ۶۲۵ نفر داوطلب بودند که ۸۹ درصد تایید صلاحیت شدند و صلاحیت ۱۵ نفر هم در هیات نظارت مرکزی کشور تایید و به فرمانداری‌ها ابلاغ شد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است

 آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران سپاه استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: سپاه در بین مردم خوشنام است و خدمات سپاه باید تداوم داشته باشد.

او افزود: طرح شهید سلیمانی در کاهش کرونا بسیار موثر بوده و باید سپاه با همه توان در اجرای این طرح همکاری داشته باشد.

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر استان سمنان

 سید عباس دانایی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در هیات‌های نظارت، نتایج بررسی صلاحیت‌ها چهارشنبه شب به داوطلبان اعلام شد.

او افزود: بر اساس تبصره دوی ماده ۵۳ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز نهم اردیبهشت تا دوازدهم اردیبهشت (به مدت چهار روز) مهلت دارند شکایت خود را به هیات نظارت استان سمنان مستقر در استانداری سمنان تسلیم و یا با مراجعه به فرمانداری‌های شهرستان‌ها، درخواست بررسی مجدد صلاحیت خود را ارائه کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار