مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
حجت‌الاسلام عباس عبدالهی گفت: آحاد جامعه با شرکت در انتخابات، به عنوان یک وظیفه ملی، زمینه‌ساز تقویت اقتدار و عزت ملی شوند.
کد خبر: ۹۷۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 10 June 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بانوان فعال فرهنگی و مذهبی استان گفت : با توجه به شرایط کشور و چشم دشمنان به میزان حضور مردم در انتخابات، ضرورت دارد تا آحاد جامعه در انتخابات امسال نیز همچون سال‌های گذشته حماسه خلق کنند.

او افزود: هر رای ، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید بخش‌های مختلف برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: انتخابات در سراسر دنیا یک رویداد مهم سیاسی است که ابعاد داخلی و بین‌المللی دارد، اما در ایران انتخابات جایگاه ویژه دارد.

عبدالهی تصریح کرد: قوه مجریه در کشور دارای جایگاه ویژه و پیشران کشور است و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در واقع تقویت آبرو و عزت ملی است.

او یادآور شد: اکنون مذاکرات متوقف شده و دنیا منتظر است ببیند در جشن ملی جمهوریت ایران اسلامی چه اتفاقی می‌افتد، سپس تصمیم گرفته شود.

عبدالهی اذعان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی شاید مردم دچار یاس و ناامیدی شده باشند، اما در زمان حاضر با توجه یه شرایط کشور انتخابات یک وظیفه عینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم باید مسئولیت‌پذیر باشند و در انتخابات پرشور شرکت کنند و در این بین زنان نقشی مهم و کلیدی دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار