ظهور و بروز اراده ملی؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: رای اولی‌ها با حضور پرشور پای صندوق‌های رای در انتخابات امسال دشمن را ناامید کنند و به ندای رهبری لبیک بگویند.
کد خبر: ۹۷۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 18 June 2021
 
نماینده ولی فقیه در سمنان: رای اولی‌ها در انتخابات دشمن را مایوس کنند

 

به گزارش تابناک سمنان آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز جمعه پس از رای دادن در شعبه مسجد عابدینیه سمنان در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: همه افراد واجد شرایط رای دادن به ویژه رای اولی‌ها با حضور حماسی در پای‌ صندوق‌های رای سیلی محکم بر صورت دشمنان بزنند.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات در واقع تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی  و رهبری است، انتظار می‌رود آحاد جامعه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای وحدت ملی و مقبولیت نظام را به نمایش بگذارند.

امام جمعه سمنان اظهار داشت: انتخابات یک امتحان عمومی برای مردم سراسر کشور است و یکایک افراد وظیفه دارند در این آزمون شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور حداکثری و انتخاب اصلح، بیان داشت: استان سمنان با دارابودن مردمی بافرهنگ در دوره‌های مختلف انتخابات در پای صندوق‌های رای حضوری پرشور داشته‌اند و انتظار می‌رود در انتخابات پیش‌رو نیز همچون گذشته باشکوه حضور حماسه خلق کنند.

امام جمعه سمنان گفت: انتخابات نماد عزت، افتخار و قدرت کشور است، اگر می خواهیم از وضع کنونی خارج شویم باید مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را سرلوحه قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر، شامل ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند.

۱۰ هزار و ۹۰۶ رای اولی در استان حضور دارند که پنج‌هزار و ۳۳۷ نفر از آنان دختر و ۵ هزار و نفر ۵۶۹ پسر هستند.

۴۹۵ نفر به عنوان نامزدهای شوراهای اسلامی شهر برای دست یافتن به ۱۱۱ کرسی اصلی صلاحیت‌شان احراز شد.

۲ هزار و ۲۴۹ نفر نیز برای انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان ثبت نام کردند که صلاحیت ۲ هزار و ۷۴ نفر مورد تایید قرار گرفت.

۷۷۹ شعبه اخذ رای دراستان برای حضور پرشور مردم پای صندوق رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۴۸۳ شعبه اخذ رای شهری و ۲۹۶ شعبه اخذ رای روستایی است.

انتخابات شورای اسلامی تنها در شهر سمنان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار