رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: تا کنون ۲۱ هزار و ۱۸۴ نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه، واکسن کرونا دریافت کردند و مابقی نیز پس از یک وقفه، مجددا واکسینه می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 23 June 2021

 ۲۱ هزار نفر در شاهرود و میامی واکسن کرونا دریافت کردند

 

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان‌های شاهرود و میامی و با بیان اینکه رعایت تمام پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی کماکان الزامی و جدی است، ابراز کرد: یکی از راه‌های کاهش شیوع ویروس همراهی مردم با همین مسائل بهداشتی است که بتوانیم شرایط ویروس را تثبیت و کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز چهارشنبه ۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شدند، تاکید کرد: این روند نشان می‌دهد که ما همچنان ورودی‌های متعددی از بیماران درگیر با ویروس کرونا در بیمارستان داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه استفاده از ماسک، شستشوی مداوم دست‌ها، دوری از تجمعات، پرهیز از سفر و… در زمره اقداماتی است که مردم می‌بایست در طول درگیری ما با کرونا انجام دهند، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد تثبیت شرایط باشیم به خصوص اینکه بعد از وقفه‌ای، مجدداً واکسیناسیون آغاز شده است.

چمن با بیان اینکه تا ۲۴ ساعت پیش از چهارشنبه ۲۱ هزار و ۱۸۴ نفر در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود واکسینه شده‌اند، تاکید کرد: در صورت وجود واکسن ما روند واکسیناسیون را به خوبی برنامه‌ریزی و تسریع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۳۴۴ تن از جمعیت سنی بالای ۷۰ سال دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شده‌اند، گفت: روند واکسیناسیون سالمندان در شاهرود و میامی تداوم دارد اما از مردم می‌خواهیم تا با صبر، با ما همراهی داشته باشند چرا که ما امادگی تزریق تمام واکسن‌ها را داریم اما چرخه توزیع واکسن به سطح ملی ارتباط دارد و تأمین آن در دست ما نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه سه هزار دوز واکسن جدید به این دانشگاه تحویل داده شده است، افزود: سالمندانی که دور دوم واکسن خود را دریافت نکرده و همچنین اقشار و گروه‌های اولویت دار جامعه هدف این سه هزار واکسن هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار