فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: یکهزار و ۸۰۰ بسته کمک‌معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۷۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 24 June 2021
 
یکهزار و ۸۰۰ بسته کمک‌معیشتی به نیازمندان شاهرود اهدا شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ محمد خوشقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ارزش هر سری از جهیزیه های اهدایی بیش از ۳۳۰ میلیون ریال است، افزود: تمامی اقلام این سری از جهیزیه ها از کالاهای ایرانی است که به زوج های جوان کم‌برخوردار اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این هدایا به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد، ابراز داشت: بسته های کمک معیشتی به همت بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و مؤسسه ام‌ابیها تهیه و توزیع شد.

به گفته خوشقدم، این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب و سویا، در مجموع به ارزش ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تا چهار میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های کمک معیشتی توسط گروه‌های جهادی در محلات اسلامی و مناطق محروم شهرستان شاهرود توزیع شد، تصریح کرد: این نوع کمک ها تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه و همدلی تاکنون در شهرستان شاهرود در بیش از ۱۰ مرحله بالغ ‌بر ۲۰۰ هزار بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار