کد خبر: ۹۷۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 26 June 2021

 

به گزارش تابناک سمنان اخیراََ شایعه‌های زیادی پیرامون بازی جدید از سری Silent Hill، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، استودیوی بلو‌باکس گیم استودیوز (Blue Box Game Studios) و عنوانی با نام Abandoned در فضای مجازی پخش شده است، اما به نظر می‌رسد که کوجیما به طور کلی بر روی یک پروژه‌ی متفاوت کار می‌کند.

برخی از شایعه‌ها و گزارشات منتشر شده از سوی جف گراب (Jeff Grubb) به صورت رسمی تایید می‌شوند و بعضی اوقات نیز مشخص می‌شود که صحت چندانی نداشته‌اند، اما این بار گراب با قاطعیت تمام در مورد همکاری مایکروسافت و کوجیما صحبت کرده است. با توجه به صحبت‌های او، همکاری این دو در مرحله‌ای قرار دارد که امکان لغو شدن یا امضا نشدن قرارداد بینشان تقریباََ وجود ندارد. بر اساس صحبت‌های او، این پروژه مبنتی بر سرویس‌ ابری خواهد بود و ایده‌ی آن از زمان همکاری با استیدیا در ذهن کوجیما شکل گرفته است، اگرچه آن همکاری مدت‌ها پیش لغو شد.

منابع معتبر مختلفی مانند جیسون شرایر (Jason Schreier) در چند روز گذشته ارتباط کوجیما با بازی Abandoned را رد کرده‌اند و تقریباََ می‌توان این موضوع را منتفی دانست. مدتی پیش منبعی با نام SoulsHunt در توییتر توضیح داد که پروژه‌ی بعدی کوجیما یک بازی سریالی ترسناک مبتنی بر سرویس ابری خواهد بود. بر اساس صحبت‌های این منبع، کوجیما این ایده را ابتدا با سونی به اشتراک گذاشه بود، اما آن‌ها با ساختار سریالی بودن این پروژه موافقت نکردند.

هیدئو کوجیما از زمان آغاز کار ساخت بازی‌های ویدیویی، با سونی و برند پلی‌استیشن ارتباط تنگاتنگی داشته است. وی پس از قطع همکاری با کونامی (Konami)، اصلاحاتی را در استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) انجام داد و با حمایت سونی بر روی ساخت بازی Death Stranding تمرکز کرد. شپشال (Shpeshal)، منبع داخلی مشهور ایکس‌باکس، چند ماه پیش در جدیدترین پادکست Xbox Era توضیح داد که کوجیما ابتدا برای بازی بعدی خود به سراغ سونی رفته بود. بر اساس صحبت‌های شپشال، ظاهراََ سونی از عملکرد تجاری Death Stranding راضی نبوده و به همین دلیل پیشنهاد همکاری مجدد با کوجیما پروداکشنز را رد کرده است. شپشال دلیل اصلی عدم همکاری سونی و کوجیما را عدم رضایت سونی از فروش Death Stranding توصیف کرد، اما گزارشات جدید به این موضوع اشاره دارند که سونی با ساختار یک بازی سریالی موافق نیست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار