بارسلونا این روزها سخت در تلاش است تا با لیونل مسی بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد.
کد خبر: ۹۷۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 28 June 2021

به گزارش  تابناک سمنان  تنها 72 ساعت به پایان قرارداد لیونل مسی با بارسلونا زمان باقی است و باشگاه کاتالان نمی خواهد مسی حتی یک دقیقه بدون قرارداد بماند. مذاکرات از هفته ها قبل شروع شده ولی به نتیجه نرسیده؛ هرچند که خوشبینی ها در مورد ماندنی شدن مسی بسیار بالاست.

شب گذشته اسکای اسپورتس خبر از توافق طرفین داد و اینکه به زودی خبر رسمی تمدید اعلام خواهد شد اما خاویر تباس به بارسلونا در این مورد هشدار داد.

 

 

 
 

رئیس لالیگا به اوندا سرو گفت:« نمی دانم وضعیت تمدید قرارداد مسی چگونه است و به شخصه امیدوارم بماند ولی اگر مسی تمدید کند، بارسلونا باید تا 200 میلیون یورو بودجه مربوط به دستمزدهایش را کاهش دهد.

ما یک قانونی در لالیگا در مورد سقف بودجه دستمزدها داریم که بارسلونا فعلا از آن فراتر رفته است. این باشگاه باید صرفه جوبی کند و برای مثال اگر بازیکنی را با قیمت 100 میلیون یورو بفروشد، تنها قادر به جذب جانشین او با رقم 25 میلیون یورو خواهد بود یعنی 25 درصد رقم فروش.

یا اگر بارسا بازیکنی با دستمزد 10 میلیون یورویی را واگذار کند، جانشین او تنها می تواند 2.5 میلیون یورو دستمزد بگیرد. بارسا 350 میلیون یورو در پاندمی کرونا ضرر کرد که بیش از نیمی از مجموع ضرر همه تیم های لالیگاست. اگر بخواهم از این حیث بارسا را با رئال مقایسه کنم، باید بگویم که رئال بسیار بسیار بهتر عمل کرد و حداقل مشکلات بارسلونا را هم ندارد.»

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار