با تمام مشکلات و چالش ها؛
تابناک سمنان: ناظم رضوی شهردار سمنان گفت: طرح پیاده‌راه سازی خیابان امام خمینی (ره) با تمام چالش‌هایی که وجود داشت در نهایت عملیاتی شد.
کد خبر: ۹۸۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 02 August 2021

خیابان امام‌خمینی (ره) سمنان پیاده محور می‌ماند

 

 

شهردار سمنان بیان کرد: طرح پیاده‌راه سازی خیابان امام خمینی (ره)  از مهمترین طرح‌های شهرداری بود که از حدود سه سال پیش از نظر مسائل مربوط به سیما و منظر و مهندسی ترافیک مورد بررسی قرار گرفت.

ناظم رضوی تصریح کرد: بررسی‌های گذشته نشان می‌داد خیابان امام خمینی (ره) با توجه به حجم بالای تردد عابران پیاده، ایمنی لازم برای تردد آنان را ندارد و از طرفی به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، می‌تواند نقش گردشگری خود را پررنگ‌تر در شهر سمنان ایفا کند.

رضوی همچنین افزود: در ستاد بازآفرینی شهرستان سمنان اقدام‌های زیرساختی مانند ساماندهی لوله‌های آب شرب و مسیر فاضلاب، نوسازی کابل‌های برق و فیبر نوری، آبیاری فضای سبز بررسی و در ۲ سال گذشته حفاری‌های لازم توسط شهرداری سمنان انجام شد.

ناظم‌رضوی بیان کرد: اساسی‌ترین کار‌هایی که در حوزه پیاده راه سازی در کشور انجام می‌شود، در خیابان امام (ره) سمنان اجرا شد که احتمال نیاز به حفاری مجدد در آینده به حداقل برسد.

وی در خاتمه افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز اقداماتی مانند برچیدن آسفالت و اجرای سنگفرش آغاز شد و تا پایان خرداد اصل کار به اتمام رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار