آتش سوزی قطار مسافربری هنوز ادامه دارد
به گزارش تابناک سمنان، برخورد قطار 480 مسافری به انتهای قطار 324 در بین ایستگاه گرداب و هفتخوان محور دامغان – سمنان باعث شد ۴ واگن از ریل خارج شده و ۲ واگن نیز دچار حریق شدند.
کد خبر: ۳۳۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 25 November 2016
به گزارش تابناک سمنان، برخورد قطار 480 مسافری به انتهای قطار 324  در بین ایستگاه گرداب و هفتخوان محور دامغان – سمنان باعث شد ۴ واگن از ریل خارج شده و ۲ واگن نیز دچار حریق شدند.
اعزام 2 بالگرد به منطقه 
مطابق گفته های آقای دکتر شکر اللهی رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان بدلیل اینکه قطارهای فوق در حال سوختن هستند ،تا اطفا حریق نمی توان آمار کشته ها را اعلام کرد.
تعدادی از مجروحان حادثه برخورد قطارهای تبریز- مشهد و مشهد- سمنان در ایستگاه هفتخوان در استان سمنان، اکنون در ایستگاه امروان در حال رسیدگی هستند. بخشی از مجروحان این قطارها، به وسیله باقی مانده قطار تبریز- مشهد از محدود ایستگاه هفتخوان به ایستگاه امروان انتقال داده شدند و بخشی از امدادگران در این ایستگاه در حال امدارسانی اولیه به این مجروحان هستند. مجروحان از این ایستگاه از طریق 2 بالگرد به سمنان و از مسیر زمینی به مراکز درمانی دامغان و شاهرود منتقل می شوند. امدادگران هلال احمر از تمام نقاط استان سمنان برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده اند.
2 قطار شامل قطار تبریز- مشهد و مشهد- سمنان ساعت ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه صبح جمعه ،پنجم آذر 95 در محدود ایستگاه هفتخوان در استان سمنان به هم برخورد کردند و در این سانحه تعدادی از واگن ها از خط خارج و تعدادی از واگن ها دچار آتش سوزی شدند که مهار آتش این حادثه نیز ادامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار