به گزارش تابناک سمنان،مطابق گفته های دکتر احمدی رئیس جمعیت هلال احمر کشور بررسی‌های اولیه نشان می دهد حدود 15 نفر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۳۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 25 November 2016
به گزارش تابناک سمنان،مطابق گفته های دکتر احمدی رئیس جمعیت هلال احمر کشور بررسی‌های اولیه نشان می دهد حدود 15 نفر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.وی آمار دقیق را منوط به گزاش های ستاد مدیریت بحران استان دانست. 
شدت آتش سوزی مانع از آمار دقیق کشته ها شده است/6 کشته قطعی شده است/ پیش بینی 15 کشته وجود دارد/آمارمصدومان به 62 رسید /سکوت ستاد مدیریت بحران استان 
این در حالی است که مسؤولان راه‌آهن، هلال احمر و مدیران دولتی تا این لحظه از ارائه هرگونه آماری در ارتباط با شمار حادثه‌دیدگان و کشته‌شدگان خودداری کرده اند.
از طرفی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از مصدوم شدن ۶۲ نفر در حادثه برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان - دامغان، خبر داد.
شاهین فتحی به حادثه برخورد دو قطار مسافربری اشاره کرد و گفت: ۴۳ نفر از مصدومان به بیمارستان ولایت در دامغان منتقل شدند. وی همچنین از انتقال هوایی ۹ مصدوم خبر داد و افزود: این مصدومان نیز به بیمارستان کوثر در سمنان اعزام شدند. فتحی همچنین از ارائه خدمات سرپایی به ۱۰ نفر از مصدومان در محل وقوع حادثه خبر داد.
2 قطار شامل قطار تبریز- مشهد و مشهد- سمنان ساعت ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه صبح جمعه ،پنجم آذر 95 در محدود ایستگاه هفتخوان در استان سمنان به هم برخورد کردند و در این سانحه تعدادی از واگن ها از خط خارج و تعدادی از واگن ها دچار آتش سوزی شدند که مهار آتش این حادثه نیز ادامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار