مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طبق توافق با سازمان امور سینمایی این وزارتخانه، یک فیلم مستند و یک فیلم سینمایی از زندگی آیت‌الله العظمی شاهرودی تهیه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 30 December 2020

ساخت فیلم مستند و سینمایی از زندگی آیت‌الله‌العظمی شاهرودی

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی سمنان، فرشید فلاح لاله زاری با بیان اینکه در نشستی با حضور معاون سینمایی وزیر ارشاد در خصوص ساخت مستندهایی از زندگی آیت الله العظمی سیدمحمود شاهرودی بحث و تبادل نظر شد، تاکید کرد: قرار است از زندگی این عالم ربانی فیلم تهیه شود.

وی با اشاره به روند برگزاری کنگره ملی نکوداشت آیت العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی، مشارکت و همکاری فعال سازمان امور سینمایی کشور را در تولید و ساخت مستند خواستار شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین ادامه داد: در خصوص ساخت مستندهایی از زندگی این مرجع تقلید تصمیم گیری و مقرر شد سازمان امور سینمایی کشور یک مستند بلند تلویزیونی و یک سینمایی تولید و ارائه کند.

در این نشست ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام عباس نصیری فرد دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت العظمی حسینی شاهرودی نیز حضور داشته و درباره روند پرداختن به ابعاد فرهنگی و دینی زندگی آیت الله شاهرودی بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است کنگره ملی نکوداشت آیت العظمی سیدمحمود شاهرودی طبق برنامه قرار است سال آینده برگزار شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار