رئیس دادگستری دامغان گفت: ۱۶ عنوان ویژه برنامه عمومی و تخصصی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 23 June 2021
 
۱۶ عنوان برنامه هفته قوه قضائیه در دامغان اجرا می‌شود

 

 

به گزارش تابناک سمنان علی تقی خاکی افزود: مصاحبه مطبوعاتی ریاست دادگستری و اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با خبرنگاران، نخستین برنامه این هفته است که تشریح برنامه‌ها و ارائه گزارش در دستور کار این جلسه قرار دارد. 

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، حضور در مجتمع شوراهای حل اختلاف، حضور در گلزار شهدا، ارتباط برخط با مردم و دیدار با سه تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دامغان از دیگر برنامه های روز اول و دوم هفته قوه قضائیه در دامغان است. 

خاکی اظهار داشت: شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه و سخنرانی دادستان عمومی و انقلاب و همچنین برپایی ایستگاه مشاوره حقوقی با استفاده از کارشناسان حقوقی از برنامه‌های روز سوم این هفته است. 

وی بیان کرد: دیدار با خانواده مددجویان در ساختمان انجمن حمایت از زندانیان، ارتباط برخط با زندانیان و برگزاری شورای طبقه بندی، بازدید از ادارات زیر مجموعه قوه قضائیه و همچنین بازدید از شرکت پاک چوب و کارخانه رب گوجه خوش چین از دیگر برنامه‌های این هفته است. 

خاکی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته قوه قضائیه باهدف گرامیداشت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش دنبال می‌شود. 

رییس دادگستری دامغان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از ۲ نفر کارکنان اداری و بازنشسته و حضور در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه که مطابق با برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان برگزار می‌شود، از برنامه‌های روز پایانی این هفته است. 

هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسئولان نظام، همچون آیت ‏الله‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و ۲۷ نماینده مجلس در جلسه هفتگی حزب حضور داشتند، منفجر شد و از یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار