خیر برجسته دامغانی با اهدای 20 دستگاه اکسیژن به مراکز نیکوکاری استان سمنان با هزینه چهار میلیارد ریال نفس تازه ای به بیماران کرونایی بخشید.
کد خبر: ۹۷۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 03 July 2021
 
اهدای 20 دستگاه اکسیژن‌ساز توسط خیر دامغانی

 

به گزارش تابناک سمنان ابراهیم امیرآبادیان، خیر نام‌آشنای دامغانی اظهار کرد: این دستگاه‌ها با مدیریت درمان کمیته امداد استان سمنان در اختیار مراکز نیکوکاری قرارگرفته تا این کار خیر سبب بهبود و بازگشت بیماران به آغوش خانواده شود.

وی گفت: برای تهیه و خریداری این دستگاه‌های اکسیژه‌ساز بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

امیرآبادیان با بیان اینکه این دستگاه‌ها به مراکز نیکوکاری در سراسر استان اهدا شده افزود: پنج دستگاه اکسیژن ساز در اختیار مرکز نیکوکاری امیرالمونین (ع) دامغان، پنج دستگاه در اختیار مرکز نیکوکاری مهد کرامت سمنان، پنج دستگاه در مرکز نیکوکاری توان گران عاطفه شاهرود، سه دستگاه در اختیار مرکز نیکوکاری نیکان گرمسار و  دو دستگاه در اختیار بیماران شهر امیریه قرار گرفت تا پایانی برای نفس‌تنگی بیماران کرونایی باشد.

این خیر و نیکوکار، ضمن دعوت از دیگر افراد توانگر برای کمک به مقابله با کروناویروس تصریح کرد: خداوند من را واسطه قرار داده، زیرا همه انسان‌ها واسطه از جانب پروردگار هستند تا کاری خیری در این دنیا انجام دهند.
به گزارش ایسنا این خیر برجسته هر ساله با مشارکت در امور خیریه متعددی، به یاری نیازمندان استان و سراسر کشور می پردازد که مهمترین طرح آن به عنوان ذبح عظیم در سراسر کشور اجرایی می شود.

سال گذشته در قالب همین طرح ۱۴۴۵ راس دام سبک در روز عید قربان در استان سمنان قربانی شد.

محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان در همین ارتباط با بیان اینکه این دام‌ها در قالب طرح ذبح عظیم قربانی شدند اظهار کرد: این قربانی‌ها با مشارکت ابراهیم امیرآبادیان خیر برجسته هم‌استانی که هر ساله نیمی از قربانی‌ها را تقبل می‌کند اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح که مبدع آن استان سمنان است چند سالی است با مشارکت ابراهیم امیرآبادیان در سراسر کشور اجرایی می شود افزود: این طرح سال گذشته در بیش از ۱۱۵ شهر کشور با مشارکت این خیر شاخص استان اجرایی شد.ضمن آنکه سال قبل از آن نیز در قالب همین طرح۱۲۰۰ راس دام در قربانگاه‌های استان ذبح شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار