مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد سمنان بابیان اینکه ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان تحصیل کردند، گفت: ۳۰ مدیر مدرسه با فراهم کردن امکان تحصیل و ثبت‌نام در این طرح مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۷۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ 13 July 2021

۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» استان سمنان رایگان تحصیل کردند

 

به گزارش  تابناک سمنان محسن مسعودیان راد ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل و تقدیر از مدیران منتخب مدارس همدل با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزیر آموزش‌وپرورش به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طرح «مدارس همدل» امکان تحصیل رایگان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را فراهم می‌کند، ابراز داشت: در این طرح ۳۰ مدیر مدرسه استان سمنان مشارکت کردند.

وی ضمن بیان اینکه باهمت این مدیران دانش آموزان نیازمند در مدارس غیرانتفاعی تحصیل کردند، افزود: ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان ثبت‌نام‌شده و سال تحصیلی را به اتمام رساندند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نتیجه همراهی و همدلی بیش از ۳۰ مدیر نیکوکار و مسئولان محترم فرهنگی منجر به ثبت‌نام دانش‌آموزان نیازمند استان شد، ابراز داشت: با توجه به نقش، جایگاه و اهمیت امر آموزش در کشور تلاش شد تا دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از حمایت‌های تحصیلی بهره‌مند شوند.

مسعودیان راد در ادامه تصریح کرد: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌وپرورش طراحی و به اجرا درامد تا دانش‌آموزان مستعد موردحمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی برخوردار شوند.

وی بابیان اینکه امکان استفاده از تحصیل باید برای همه کودکان نیازمند فراهم شود، افزود: خیران نیز می‌توانند در این طرح مشارکت ویژه داشته باشند و این فرزندان معنوی خود را موردحمایت تحصیلی قرار دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار