نرخ تورمی که همچنان می تازد؛
تابناک سمنان: محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: امسال ماهیانه ۱۷۳ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان کشور پرداخت می‌شود که این رقم ۱۳۲ درصد نسبت به اسفند ۹۸ افزایش داشت.
کد خبر: ۹۷۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 15 July 2021
واریز حقوق تیر بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد/ مابه‌التفاوت فروردین به  کدام بازنشسته ها داده می شود؟ | پایگاه خبری جماران
 
 
مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: سال‌های گذشته در میزان مستمری ماهیانه بازنشستگان بهبود حاصل شد، اما با این وجود همچنان گذران زندگی برای این افراد سخت است.

محمد اخلاقی همچنین افزود: بازنشستگان از سال‌ها پیش مطالبات به حقی دارند و سازمان تامین اجتماعی از دولت طلب دارد و امید است با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مستمری‌بگیران این طلب وصول شود و شرایط بهتر برای بازنشستگان فراهم شود.

اخلاقی گفت: سازمان تامین اجتماعی اسفند ۹۸ مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال به چهار میلیون بازنشسته در کشور پرداخت کرد و با پیگیری‌ها و تحولات ایجاد شده، این رقم در اسفند ۹۹ به ۹۰ هزار میلیارد ریال رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: دولت باید ۸۹۰ هزار میلیارد ریال از بدهی خود را جهت اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پرداخت کند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار