رشد صعودی کرونا در شاهرود و میامی؛
تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: اولویت بندی گروه‌های هدف تزریق واکسن در سطح ملی تعیین می‌شود و دانشگاه‌های علوم پزشکی نقشی در این زمینه ندارند.
کد خبر: ۹۸۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 23 August 2021

واکسن کرونا با مهر دانشگاه علوم پزشکی ۵.۵ میلیون! / واکسن‌های اهدایی سر از  بازار آزاد درآورد؟ - تجارت‌نیوز

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی چند روز گذشته ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی روند صعودی با سرعت ثابت را داشته است افزود: دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهاد‌ها از هرگونه مکاتبه، مراجعه و مطالبه تزریق واکسن از دانشگاه علوم پزشکی و حوزه بهداشت و درمان پرهیز کنند چرا که دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح ملی برای اجرای واکسیناسیون سیاست گذاری شده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون گروه‌های هدف شغلی و سنی بی شماری در اولویت واکسیناسیون قرار دارند، اظهار داشت: توزیع واکسن در سطح کشور متناسب با اعلام و ابلاغ این آمار نیست و این امر همکاران ما را با چالش اساسی مواجه کرده است.

 

رضا چمن با بیان اینکه تاکنون ۸۱ هزار دُز واکسن در شرق استان سمنان برای گروه‌های هدف تزریق شده است، تصریح کرد: متولیان هر رسته شغلی چنانچه می‌خواهند در اولویت گروه‌های هدف قرار گیرند باید توسط سازمان مرکزی و وزارتخانه‌های مربوطه با ستاد ملی کرونا پیگیری و رایزنی کنند.

چمن با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار کووید۱۹ در بخش‌های اختصاص یافته بیماران کرونایی بستری شدند، ابراز داشت: در شبانه روز گذشته پاسخ ۱۶۰ نمونه آزمایشگاهی در شهرستان‌های شاهرود و میامی مثبت اعلام شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار