خجسته پور خبرداد :
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بر اساس رنگ‌بندی های جدید و آمار ارائه شده، استان سمنان از پیک پنجم همه گیری ویروس کرونا خارج شده و در سِیر نزولی ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا قرار دارد.
کد خبر: ۹۹۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 25 September 2021

بلاخره ؛ استان سمنان از پیک پنجم کرونا هم عبور کرد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد :خداوند را شاکریم ‌که ‌پیک سنگینی که بر کشور حاکم شده بود، فروکش کرده و امروز استان سمنان پس از گذر از پیک پنجم، در سِیر نزولی ابتلا و مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا قرار دارد.

حبیب الله خجسته پور ادامه داد : بر اساس رنگ‌بندی های جدید، شهرستان میامی در وضعیت رنگ‌بندی آبی قرار گرفته که این به منزله همه گیری و مرگ و میر حداقلی بر اثر کرونا در این منطقه است.

خجسته پور همچنین افزود : دو شهرستان سرخه و آرادان نیز در شرایط رنگ بندی زرد کرونایی قرار داشته و سایر شهرستان های استان از جمله، سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر، همچنان در وضعیت رنگ بندی نارنجی قرار دارند.

وی همچنین در پایان گفت : انشالله طی هفته های آینده و با تلاش دانشگاه های علوم‌پزشکی استان در بحث واکسیناسیون و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم، همه شهرهای استان از وضعیت زرد و نارنجی عبور کرده و در وضعیت آبی قرار گیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار