پدر همسر شهید ارسلان راحمی، شهید جهادگر استان سمنان درگذشت.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 21 November 2021

پدر همسر شهید راحمی، شهید جهادگر سمنان در گذشت

 

به گزارش تابناک سمنان حاج محمد حسن ملکی، پدر همسر شهید ارسلان راحمی، از شهدای جهادگر و منتسب به جهاددانشگاهی استان سمنان در گذشت.

مراسم تشییع پیکر این پدر شهید امروز یک شنبه ساعت 14 و 30 در روستای بیابانک شهرستان سرخه برگزار می شود.

شهید ارسلان راحمی(چلوویان)، از شهدای منتسب به جهاددانشگاهی استان سمنان، متولد سمنان بعد از پیروزی انقلاب با توجه به انقلاب فرهنگی در بازگشایی مجدد دانشگاهها نقش موثری ایفا کرد و در سال 1361 به عضویت جهاد دانشگاهی درآمد و به عنوان سرپرست گروه دروس عمومی و مدرس معارف خدمت نمود و در جبهه و جنگ و پشتیبانی فعالیت داشت .

شهید ارسلان راحمی در این مدت تا سال 1366 مدیریت جهاددانشگاهی سمنان را برعهده داشت، و در سال 1366 با رتبه عالی موفق به اخذ مدرک مهندسی مکانیک گردید و در همین زمان مسئولیت بخش فرهنگی جهاددانشگاهی اصفهان را به عهده گرفت .

مهندس راحمی موفق به اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی از تهران شد و درسال 1371 به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان طی حکم ریاست محترم جمهوری که آن زمان در سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، منصوب گردیدند.

وی در سال 1374 به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد و در سال 1378 به سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و ترابری (حکم اول از سوی آقای مهندس حجتی وزیر راه و ترابری سابق و سپس حکم انتصاب از سوی دکتر دادمان) انجام وظیفه نمود.

شهید ارسلان راحمی در تاریخ 27 اردیبهشت 1380 به همراه وزیر راه و ترابری و تنی چند از معاونین و مدیران کل این وزارتخانه و نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی که عازم استان گلستان بودند در جریان غم انگیز سانحه هوایی و در پروازی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان با صدور اطلاعیه ای درگذشت جانسوز این پدر عزیز را به خانواده شهید راحمی و ملکی تسلیت می گوید.

پدر همسر شهید راحمی، شهید جهادگر سمنان در گذشت

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار