تمامی خودرو‌های غیربومی بازگرداندنی شدند؛
تابناک سمنان: سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در چهار شهرستان این استان از بازگرداندن بیش از ۵۰۰۰ خودرو طی چند روز اخیر به دلیل محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 25 July 2021

ترافیک پر حجم در جاده‌های استان سمنان | خبرگزاری صدا و سیما

 

رئیس پلیس راهور استان سمنان اظهار داشت: پلیس در برخورد با متخلفین جدی است و به هیچ عنوان به رانندگانی که برخلاف مقررات قصد عبور از محورهای استان را دارند اجازه تردد نداده و آنها را به مبدا برمی‌گردانند.

سرهنگ ‌موسی بزرگی با بیان اینکه در چند روز اخیر و در ادامه محدودیت های اعمالی در بحث کرونا، ۵ هزار خودرو به مبداء عودت داده شدند تصریح کرد: ۱۳ هزار مورد اعمال قانون محدودیت‌های هوشمند کرونایی از ابتدای امسال تا کنون در سطح استان سمنان صورت گرفته است.

سرهنگ بزرگی با اشاره به نصب دوربین‌های جدید در برخی از محورهای این استان افزود: در حال حاضر دوربین‌های ترافیکی در شهرستان شاهرود مورد استفاده همکاران ما در پلیس راهور قرار دارد.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای برخی از صاحبان خودروها در دوران کرونایی گفت: تعداد زیادی از افراد غیربومی که ساکن استان هستند و همچنین تعدادی از شهروندان بومی در این استان، دارای پلاک غیر استانی هستند که باید مهم تعیین تکلیف شود.

رئیس پلیس راهور استان سمنان از مسوولان ذی‌ربط خواست: دوربین‌های هوشمند ترافیکی در شهرستان‌های سمنان و دامغان نیز به بهره برداری برسد تا پلیس بتواند با اشرافیت بیشتری به اعمال قانون بپردازد.

وی یادآوری کرد: خوشبختانه در مجموع از سال شروع برنامه کاهش تلفات جاده‌ای تا به امروز شاهد کاهش ۶۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان بوده‌ایم که رقم قابل توجهی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار