استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه تامین آب و تقویت تولید اولویت استان در سفر رئیس جمهور خواهند بود، گفت: پروژه‌های اولویت‌دار استان برای این سفر احصا شده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 04 November 2021

تامین آب و تقویت تولید اولویت‌های استان سمنان هستند

به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی در آستانه ورود رئیس جمهور به استان سمنان در فرودگاه سمنان با بیان اینکه اولویت‌های استان برای این سفر احصا شده است، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم از سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آب مهمترین اولویت استان سمنان است، ابراز کرد: پروژه‌هایی که در این سفر تعریف شده، سعی کرده‌ایم در حوزه آب و آبرسانی باشد و این از اهمیت آب خبر می‌دهد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مقوله مهم دیگر تقویت تولید و توجه به سرمایه‌گذاری است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند می‌بایست برای رونق تولید و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل شده اقدام عاجل کنیم.

هاشمی با بیان اینکه ۱۹ شهرک صنعتی در استان سمنان وجود دارد و این نشان از ظرفیت‌های خوب اقتصادی استان دارد، بیان کرد: یک هزار و۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی حضور دارند اما بسیاری شأن با ظرفیت اندک کار می‌کنند که یکی از بخش‌های مهم سفر رئیس جمهور موضوع تولید خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اولویت دار استان سمنان برای این سفر احصا شده است، گفت: پروژه‌ها در سفر پر خیر و برکت رئیسی بررسی خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار