عکس: مسی جوان کنار نوزادی که امشب در یورو درخشید!

خوان مونفورت، عکاس عکس‌های معروف لیونل مسی و لامین یامال، از چالش‌های ثبت این تصاویر صحبت کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 12 July 2024
 

عکس: مسی جوان کنار نوزادی که امشب در  یورو درخشید!

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از ورزش سه، در روزهای اخیر عکس‌های بسیار جالبی از لیونل مسی به همراه لامین یامال منتشر شده‌اند. در این عکس‌ها ستاره آرژانتینی بارسلونا در اوایل حضورش در این باشگاه است و در کنار لامین یامال که یک نوزاد است، ایستاده است.

در مصاحبه‌ای با خوان مونفورت، عکاس این تصاویر، او درباره چالش‌های گرفتن این عکس صحبت کرد. مونفورت بیان کرد که گرفتن این تصاویر بسیار دشوار بوده و او برای آن بسیار تلاش کرده است. او توضیح داد که مسی در آن زمان بسیار خجالتی بود و وقتی با نوزادی کوچک در یک وان پلاستیکی پر از آب و در کنار مادرش قرار گرفت، در ابتدا تعامل زیادی وجود نداشت. اما کم‌کم، اوضاع بهتر شد و در نهایت، عکس بسیار خوبی گرفته شد.

او گفت: «گرفتن آن عکس دشوار بود. می‌توان گفت که برای گرفتن آن، خیلی زحمت کشیدم. مسی هنوز هم خجالتی است؛ اما زمانی که تازه کارش را شروع کرده بود، بسیار خجالتی‌تر بود و وقتی خودش را با نوزادی کوچک در یک وان پلاستیکی پر از آب و در کنار مادرش می‌دید، نمی‌توانست کاری کند. در ابتدا، ارتباط زیادی وجود نداشت. این برای همه سخت بود. اما کم‌کم، اوضاع بهتر شد و در نهایت، عکس بسیار خوبی گرفته شد.»

او همچنین افزود: «عکسی که من گرفتم، چیزی باورنکردنی است. آن زمان، هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند که این نوزاد چه کسی خواهد شد و شما هم نمی‌توانستید بدانید که مسی به چه کسی تبدیل خواهد شد. ما در مورد سال ۲۰۰۷ صحبت می‌کنیم. آن زمان، مسی تازه در بارسلونا شروع به کار کرده بود. سرنوشت در اینگونه موارد نقش مهمی ایفا می‌کند.»

گل تاریخی یامال؛ ستاره اسپانیا رکورد شکست

در بازی امشب، اسپانیا روی ضربه دیدنی لامینه یامال مقابل فرانسه به گل تساوی دست پیدا کرد.

اسپانیا در نیمه اول دیدار با فرانسه ۲ بر یک پیروز شد و ۴۵ دقیقه تا صعود به فیتال جام ملت‌های اروپا فصل دارد. گل اول اسپانیا در این بازی توسط لامینه یامال، ستاره نوجوان لاروخا به ثمر رسید.

این اولین گل یامال در مسابقات یورو بود که با حضور در این بازی با ۱۶ سال و ۳۶۲ روز سن به جوان‌ترین بازیکن و گلزن ادوار نیمه نهایی یورو تبدیل شده است.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار