رسانه ها به عنوان خط مقدم اطلاع رسانی از دیرباز محل اعتماد مردم هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت : رسانه ها به عنوان خط مقدم اطلاع رسانی باتوجه به اینکه از دیرباز محل اعتماد مردم هستند، اخبار حوزه‌های مختلف از جمله فرائض امر به معروف و نهی از منکر را برای آگاهی جامعه را دقیق و موثق و بدون طمع مالی یا نگاه حزبی منعکس کنند.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ 12 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی  بیان داشت :  فرائض امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله قلبی، زبانی و عملی است و لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دولت اسلامی با مدیریت امام معصوم یا رهبر فقیه و دانا است.

وی افزود : برای احیای امر به معروف و نهی از منکر گروه‌های مطالبه‌گر و تشکل‌های مردمی که مهارت‌های حقوقی، فقهی، روانشناسی و اجتماعی را فرا گرفته‌اند تشکیل شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی  اظهار داشت : محور اصلی قیام امام حسین(ع) برگرفته از امر به معروف و نهی از منکر و برجسته ترین حرکت ایشان احیای دین خداوند و تشکیل یک حکومت معیار اسلامی با زعامت امام معصوم(ع) بود که در راستا حتی جان عزیز خود و خاندان و یارانش را فدا کرد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فقط معطوف به مواردی چون حجاب و عفاف نیست، اضافه کرد: رسیدگی به مسائلی چون گرانی، تبعیض، فشار اقتصادی از مهمترین مطالبه گری و خواسته های مردم از مسئولان است که باید رسیدگی شود.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با اشاره به سامانه سو (سوت زنی) گفت: این سامانه ابلاغیه رییس جمهور شهید برای ارائه گزارش مردمی و رسانه‌ها از تخلف‌های اداری به منظور جلوگیری از ترک فعل در ادارات و نوعی خود نظارتی مردم از عملکرد دستگاه ها است که توانست از بروز برخی تخلفات اداری جلوگیری کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار