منصوری خبرداد؛
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: اقدامات فرهنگی فرمانداری‌های استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین امر نماز، ارزیابی و از فرمانداری‌های برتر تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 14 October 2021

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بیان کرد: اصلی‌ترین زیر ساخت نرم افزاری در رشد و پیشرفت تحول اجتماعی، " فرهنگ" یک جامعه است و ارتباط مابین شورای فرهنگی و شورای مشورتی، می‌تواند در غنی‌تر شدن برنامه‌ها و همچنین جلب مشارکت همکاران در اجرای برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، تاثیر شایانی داشته باشد.
وی افزود:اجرای برنامه‌ها مناسبتی فاخر و ارزنده و همچنین مرتبط با ترویج فرهنگ نماز در دستور کار قرار داشته و در حال انجام است.


فاطمه منصوری ادامه داد: لازمه بهبود و ارتقاء فرهنگ جامعه را ارتقاء فرهنگ سازمانی است و اگر کارکنان دولت از لحاظ فرهنگی غنی باشند، مسئولیت‌پذیر و تعامل‌پذیر می‌شوند و این مهم اثرات مثبتی بر جامعه دارد، از این رو آسیب شناسی وضع موجود و تهیه نقشه راه ارتقاء فرهنگ سازمانی امری ضروریست و می‌بایست به صورت جدی به آن پرداخته شود.


منصوری همچنین افزود: فرمانداری‌های برتر در حوزه فرهنگی که اقدامات مناسب و ارزنده‌ای را در دستور کار داشته اند، بر اساس ارزیابی‌ها تقدیر خواهد شد.
منصوری بیان داشت: مادامی که بستر فرهنگی به منظور پیشبرد برنامه‌های اقتصادی و سیاسی در جامعه شکل نگیرد، تحقق اهداف صورت نمی‌پذیرد، بنابراین باید برای ارتقاء فرهنگ، برنامه ریزی و اقدام مستمر انجام شود.


وی خاطرنشان کرد: در گردآوری مستندات مربوط به برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌ی امر به معروف و نهی از منکر، لازم است بازنگری صورت پذیرد و اقداماتی که در آن روح این امر جاریست و در قالب برنامه‌های هنری جلوه می‌کند مستند شود.

منصوری با بیان اینکه فرهنگ با باور‌ها و هنجار‌های انسان در ارتباط است، تصریح کرد: بار‌ها مشاهده شده است که انسان‌ها جان خود را برای باور‌های خود فدا نموده‌اند و نمونه بارز آن نیز فرهنگ شهادت در جامعه‌ی ماست

معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری سمنان با بیان اینکه در اجرای برنامه‌ها دقت نظر صورت گیرد تا ضمن هماهنگی با دفاتر ستادی استانداری، از اقدامات موازی و همچنین پراکنده جلوگیری شود، گفت:بکارگیری هنر و همچنین فضای مجازی، در نشر فرهنگ‌های امر به معروف و نهی از منکر و نماز، می‌تواند تاثیر به سزایی داشته باشد و باعث شود تا پیام‌های منتقل شده در بین مخاطبین اثر گذار‌تر گردد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار