اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای رفع تنش آبی در چند روستای دهلران

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای رفع تنش آبی در روستاهای حمزه، ولیعصر و فجر دشت عباس در دهلران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 13 July 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسدالله چراغی روز جمعه در بازدید میدانی از این روستاها از توابع شهرستان مرزی دهلران، اظهار کرد: رفع مشکل آب شرب شهر دهلران و روستاهای شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌ها، در دست پیگیری است.

وی در دیدار با معاون آبفای استان و معاون سیاسی فرماندار دهلران با بیان مشکلات کمبود و قطع آب شرب شهر دهلران و پایین بودن کیفیت آن بر حل این مشکل ظرف کمتر از ۲ هفته تاکید کرد.

چراغی در این دیدار با اشاره به ضرورت تامین رضایت عمومی مردم، خواستار تسریع در راه‌اندازی و اضافه کردن ۲ حلقه چاه آب شرب منطقه «بره بیجه» به شبکه آب شرب شهر دهلران در راستای ارتقاء کیفیت آب شرب دهلران شد.

وی همچنین با اشاره به تخصیص ۱۵ میلیارد ریال برای حل مشکل تنش کم آبی روستاهای حمزه، ولیعصر و فجر در بخش دشت عباس، خاطرنشان کرد: تامین آب شرب و تعمیر شبکه‌های آب این روستاها و سایر روستاهای دشت عباس باید یکی دیگر از اولویت‌های شرکت آبفای استان باشد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار