فدراسیون فوتبال عراق در حال مذاکره با یک سرمربی بلژیکی است تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 26 November 2021

به گزارش تابناک سمنان پس از استعفای دیک ادووکات از هدایت تیم ملی عراق، فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال انتخاب یک جایگزین مناسب برای این سرمربی هلندی است. البته آنها به صورت موقت امور این تیم را به زلکو پتروویچ کمک مربی ادووکات و همچنین رزاق فرحان مربی عراقی سپرده اند تا او در جام کشورهای عربی هدایت عراق را برعهده داشته باشد.

 

یک منبع در فدراسیون به خبرگزاری شفق عراق گفت: فدراسیون فوتبال هم اکنون در حال مذاکره با ویتال بورکلمانس سرمربی بلژیکی است تا با او برای هدایت تیم ملی عراق و جانشینی ادووکات به توافق برسد.

 

 
 

این منبع افزود: فدراسیون برای اخذ روادید لازم جهت ورود مربی بلژیکی به عراق، از او درخواست گذرنامه کرده است. ضمن اینکه بورکلمانس برای پذیرش هدایت تیم ملی، درخواست قراردادی به مبلغ یک و نیم میلیون دلار کرده است.

 

ویتال بورکلمانس به مدت 4 سال به عنوان دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی بلژیک فعالیت می کرد. ویلموتس که به عنوان جایگزین کارلوس کی روش برای مدت کوتاهی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت، به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

 

چنانچه ثبت قرارداد با ویتال بورکلمانس نهایی شود، او در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی در تاریخ 7 بهمن و در استادیوم آزادی روبروی تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ قرار می گیرد. این سرمربی بلژیکی روزمه چندان درخشانی ندارد و از سال 2018 تا چند ماه پیش هدایت تیم ملی اردن را برعهده داشت.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار