ادعای رسانه آلمانی؛
نشریات آلمانی معتقد هستند که با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند دیگر شانسی برای حفظ ارلینگ هالند نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 26 November 2021

به گزارش تابناک سمنان دورتموند چهارشنبه شب در یک بازی مهم و سرنوشت ساز مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار گرفت و در مسابقه ای که یک نمایش کاملا ناامید کننده‌ای را از خود ارائه داد با نتیجه 3-1 شکست خورد تا زنبورها حذف زودهنگامی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده باشند.

 

 

حالا رسانه های آلمانی معتقد هستند که حضور در لیگ اروپا بدترین سیگنال ممکن برای هدفی خواهد بود که دورتموند مدت‌ها برای آن تلاش می کند؛ تمدید قرارداد با ارلینگ هالند که باشگاه آلمانی خیلی به آن امیدوار بود اما حالا می‌توان گفت که حذف از لیگ قهرمانان اروپا آن را بیشتر به یک رویا شبیه کرده است.

 

دورتموند به دنبال این بود که با ارائه پیشنهاد دستمزد سالیانه 18 میلیون یورویی ارلینگ هلند را برای ماندن در سیگنال ایدونا پارک راضی کند اما آنها در عین حال این را هم می دانستند که ستاره نروژی فقط به پول فکر نمی کند و به دنبال بازی در سطح اول فوتبال اروپاست نه رقابتی مثل لیگ اروپا.

 

 

 

 

در همین راستا Sport1 بعد از حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا گزارشی درباره ارلینگ هالند منتشر کرده که در آن آمده است: "حذف به معنای از دست دادن مهم ترین بازیکن زردپوشان است. آخرین امید برای حفظ هالند پس از تابستان، احتمالا بعد از این عملکرد شرم آور از بین رفته است."

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار