فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه گفت: نواقص بهداشتی کشتارگاه صوفی‌آباد برطرف می‌شود؛ چراکه رضایتمندی عموم مردم در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 11 July 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرخه، با عنایت به بازدیدهای مکرر و شبانه‌روزی مسؤولان شهرستان سرخه از وضع بهداشتی کشتارگاه سمنان تیهو و دستور اقدام لازم و فوری برای رفع نواقص موجود، اخطارهای مکرر و همچنین شکایت‌های مردمی واصله به دلیل انتشار بوی نامطبوع، تجمع حیوانات موزی و سگ‌های ولگرد در اطراف کشتارگاه در صوفی‌آباد شهرستان سرخه پیگیری شد.

از این‌رو، رفع مشکلات و نواقص بهداشتی و امنیتی این کشتارگاه در دستور کار قرار گرفت.

با عنایت به مصوبات جلسه‌ای که در خصوص رفع مشکلات این واحد تشکیل شد و همچنین با پیگیری‌های فرمانداری و مجموعه ادارات شهرستان سرخه، دیوارکشی و حصارکشی این واحد برای جلوگیری از ورود حیوانات و تجمع سگ‌های ولگرد در اطراف این کشتارگاه و همچنین رفع نواقص بهداشتی موجود آغاز شد.

فرماندار سرخه بیان داشت: در حال حاضر، طی سه روزی که از آغاز این عملیات می‌گذرد، بیش از 400 مترمربع دیوارکشی کشتارگاه سمنان تیهو انجام شده و در صورت عدم تعطیلی عملیات اجرایی طی یک ماه آینده، دیوارکشی و حصارکشی این واحد به اتمام خواهد رسید.

علی‌محمد مؤیدی‌زاده تأکید کرد: دیگر نواقص و مشکلات بهداشتی که در این واحد مشاهده و باعث نارضایتی مردم منطقه شده بود، با برگزاری جلسات متعدد و بازدیدهای شبانه‌روزی مستمر تا حدود بسیار زیادی برطرف شده و در آینده این مشکلات نیز به‌صورت کامل برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی وضع واحدهای صنعتی، تولیدی و همچنین کشتارگاه‌ها از سوی مسؤولان شهرستان سرخه به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد، گفت: باید در جهتی گام برداریم تا تمام اقدامات انجام‌شده در راستای رضایتمندی مردم باشد.

برچسب ها: کشتارگاه ، بهداشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار