جانشین فرمانده انتظامی استان از بازداشت یک قاتل که قصد فرار داشت، خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلاف‌ها شخصی با مقتول اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ 09 June 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی امروز (۲۰ خرداد ماه) اظهار کرد: درپی اعلام فقدانی مرد ۳۰ ساله تبعه افغانستان ساکن شهرستان دماوند استان تهران با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، آخرین بار در اطراف بخش ایوانکی گرمسار تردد داشته است که در ادامه ماموران پلیس آگاهی شهرستان به‌صورت تخصصی نسبت به واکاوی موضوع اقدامات خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند فرد مفقودشده با زنی که او هم تبعه خارجی است در ایوانکی به‌صورت تلفنی در تماس بوده و خودروی متعلق به او چند شب گذشته به علت ایجاد مزاحمت ناشی از به صدا درآمدن دزدگیر توسط گشت کلانتری به پارکینگ منتقل شد است.

میراحمدی با بیان اینکه ماموران از سرنخ‌های به‌دست آمده ظن قوی پیدا کردند که فرد مفقودشده با آن زن ارتباط داشته است، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی‌های لازم نسبت به بازرسی خانه متهم اقدام و متوجه شدند او با جمع کردن وسایل خود قصد خروج از کشور را دارد که دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی از انجام تحقیقات فنی و پلیسی و سرانجام اعتراف متهم به قتل مرد ۳۰ ساله با انگیزه اختلاف‌های شخصی خبر داد و گفت: با اقرار متهم، محل دفن مقتول در باغچه حیاط خانه‌ای که قاتل در آنجا مستخدم بود، شناسایی و اقدامات لازم قانونی انجام شد.

وی با اشاره به تکمیل این پرونده قتل، اضافه کرد: قاتل با دستور قضایی روانه زندان شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار