واژگونی یک خودروی پژو در محور سمنان - فیروزکوه منجر به مصدومیت پنج سرنشین آن شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 19 June 2024

حسین درخشان امروز (۲۹ خرداد ماه) از واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده فیروزکوه به سمنان خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۴۰ شامگاه گذشته، گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو در جاده فیروزکوه به سمنان پیرو اعلام نیروهای مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان اعلام شد. نجاتگران نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی و رهاسازی، دو مصدوم توسط هلال احمر و سه مصدوم این سانحه توسط اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، این سانحه واژگونی سومین حادثه واژگونی گزارش‌شده روز گذشته در جاده‌های استان بود. پیش از این، خبر دو حادثه واژگونی دیگر با هشت مصدوم گزارش شده بود.

استان سمنان بیشترین آمار واژگونی خودرو را در کشور دارد به نحوی که واژگونی، عامل حدود ۷۰ درصد تصادف‌های رانندگی در جاده‌های این استان است. کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به‌دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار