معاون استاندار سمنان:
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت:دستیابی به خروجی کاربردی در یک سیستم اداری بر اساس داده‌های موجود، هدف اصلی توجه و اجرای پژوهش است.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 09 November 2021

دستیابی به خروجی کاربردی در سیستم، هدف انجام پژوهش است

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: مدیریت بهره وری همواره یکی از چالش‌های جدی در نظام اداری بوده است که ما باید با اجرای طرح‌های پژوهشی مناسب و کابردی، در راستای تقویت آن گام برداریم.

وی اظهار داشت: امیدواریم کار پژوهشی خوب، کارآمد و کاربردی تدوین و سپس در داخل مجموعه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیاده سازی شود و در ادامه بتوان آن را به سایر دستگاه‌ها تعمیم داد و همچنین در حوزه مدیریت منابع انسانی با تمام پیچیدگی‌های که در آن وجود دارد، احصاء شاخص‌ها اقدامی چالشی و حائز اهمیت است.

 

فاطمه منصوری تاکید کرد: ارزیابی وضعیت موجود در بحث نقاط ضعف و قوت حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: ما باید خروجی سیستم را پایش کنیم و ضمن اجرای طرح‌های پژوهشی مطلوب، با داده‌های موجود خروجی‌های بهتری دریافت کنیم.

منصوری ادامه داد: شناسایی وضع موجود بهره وری در سازمان و برنامه ریزی برای رسیدن به وضع مطلوب در قالب اجرای برنامه‌های بهبود بهره وری از مولفه‌های مورد انتظار در حوزه طرح‌های پژوهشی مرتبط با بهره وری در یک سیستم است.
 

وی همچنین در خاتمه گفت: ما معتقدیم اگر کاری انجام نگیرد، بهتر از آن است که اقدامی صورت گیرد که نتوان از آن به صورت کاربردی بهره برداری کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار