معاون دانشگاه آزاد سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان به دنبال ارتقای سطح کیفی رشته‌های موجود و تکمیل رشته‌ها بر اساس نیاز و امکانات موجود است.
کد خبر: ۱۹۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 01 March 2016
مهدی سیاهی صبح امروز در دیدار با مسئولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز جامعه در بسیاری از رشته‌های تحصیلی به حد اشباع رسیده و تقاضای جامعه در برخی رشته‌ها کاهش یافته است، دانشگاه آزاد اسلامی در استان به دنبال ارتقای سطح کیفی رشته‌های موجود و تکمیل رشته‌ها بر اساس نیاز و امکانات موجود است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ادامه داد: باید طوری کار کنیم تا بتوانیم در آینده نزدیک هر یک از واحدهای دانشگاهی استان را در برخی رشته‌های خاص به برندهای مطرح در کشور تبدیل کنیم.

وی به ایجاد مراکز تحقیقاتی در واحدهای دانشگاهی در استان اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزش تلاش داریم به‌گونه‌ای عمل کنیم تا بتوانیم نیاز نیروی انسانی متخصص و متعهد در مراکز تحقیقاتی موجود در دانشگاه‌ها را نیز تأمین کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در زمینه وضع رشته‌های اضافه شده به واحدهای استان نیز گفت: در مجموع 35 رشته در استان سمنان به تصویب رسیده که به ترتیب سهم واحد سمنان 14 رشته، گرمسار هشت رشته، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و مرکز شهمیرزاد پنج رشته، دامغان دو رشته و مهدی‌شهر یک رشته تحصیلی است.

وی افزود: در مقطع دکترای تخصصی در مجموع هفت رشته به تصویب رسیده که در گرمسار دو رشته و واحدهای شاهرود و دامغان هر کدام یک رشته به رشته‌های موجود افزوده شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خاطرنشان کرد: در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز هشت رشته تصویب شده که سهم واحدهای گرمسار دو رشته و شاهرود یک رشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار