رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،رئیس پلیس‌راه استان سمنان از آغاز طرح نوروزی پلیس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 01 March 2016
حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس‌راه استان سمنان از روز گذشت آغازشده و تا 15 فروردین‌ماه سال 95 ادامه دارد.

وی افزود: در اجرای این طرح نیروهای پلیس‌راه استان در سراسر مسیرهای عبوری این استان و محورهای مواصلاتی آن مستقر بوده و در آماده‌باش کامل به سر می‌بردند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با خدمات نوروزی در این استان خبر داد و افزود: پلیس‌راه در اجرای طرح نوروزی تنها نبوده و از همکاری دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای بهره می‌برد.

خسروجردی بیان کرد: در این راستا جلسات متعددی با دستگاه‌هایی مانند جمعیت هلال‌احمر، اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها، سازمان راهداری، اورژانس و دیگر دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی برگزارشده است.

وی با اشاره به اهداف نوروزی پلیس خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از آن و ایجاد مسیری ایمن برای عبور مسافران نوروزی به‌ویژه زائران حرم مطهر رضوی از مهم‌ترین اجرای طرح نوروزی است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه بیشترین سهم سوانح جاده‌ای در استان سمنان مربوط به واژگونی است خاطرنشان کرد: طولانی بودن مسیر و یکنواختی سبب شده است تا بیشتر حوادث رانندگی در محورهای استان به‌ویژه محور ترانزیتی تهران-مشهد از نوع واژگونی باشد.

خسروجردی گفت: ازاین‌رو لازم است رانندگان برای عبور از محورهای مواصلاتی استان سمنان ضمن رعایت همه مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی با استراحت کافی اقدام به طی مسیر کرده تا سهم حوادث جاده‌ای به‌ویژه در جاده‌های استان سمنان کاهش یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار