بخشدار مرکزی سرخه خواستار شد
به گزارش تابناک سمنان،بخشدار مرکزی سرخه گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان سرخه زمینه را برای حضور حداکثری روستائیان در مراسم استقبال از هیأت دولت به استان سمنان فراهم کنند.
کد خبر: ۲۱۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 11 April 2016

جلسه کمیته روستایی، کشاورزی و عشایری ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری صبح امروز به ریاست جعفری بخشدار مرکزی سرخه و با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در شهرستان سرخه برگزار شد.

بخشدار مرکزی سرخه با تشکر از زحمات تمام عوامل اجرایی و کمیته‌های ستاد مردمی استقبال سفر و ستاد مردمی شهرستان سرخه که زمینه و بستر استقبال پرشور و باشکوه از فرزند برومند استان سمنان را فراهم می‌کنند، افزود: چشم دشمنان به این است که رئیس جمهور در استان خود چگونه مورد استقبال قرار می‌گیرد و ازاین‌رو حساسیت این سفر از دیگر سفرها بیشتر شده است.

ظهور جعفری افزود: روستائیان زحمتکش و ولایتمدار شهرستان سرخه همیشه حضور فعال خود را در عرصه‌های گوناگون نشان داده‌اند.

وی گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان سرخه باید تمام توان و تلاش خود را برای بسترسازی و تبلیغات سفر رئیس جمهور به همراه هیأت وزیران به استان سمنان به‌کارگیرند و زمینه را برای حضور حداکثری روستائیان در مراسم استقبال فراهم آورند.

بخشدار مرکزی سرخه از مسئولان امر در روستاها خواست تا با تشکیل کارگروه و ستاد مردمی در روستاها جهت استقبال از فرزند استان، با اطلاع‌رسانی مناسب زمینه حضور روستائیان ساکن در شهرهای دیگر استان و دیگر نقاط کشور را فراهم آورند.

همچنین در این جلسه مقرر شد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سرخه با همکاری اداره حمل و نقل و پایانه‌ها و دیگر کمیته‌های استقبال شهرستان سرخه زمینه حضور روستائیان را فراهم آورند و رفت‌وآمد آنها به مرکز استان تسهیل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار