فرماندار سرخه خبر داد
فرماندار شهرستان سرخه گفت: ۱۰۴ نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۴۱۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 05 May 2017

به گزارش تابناك سمنان به نقل از كميته اطلاع رساني و تبليغات ستاذ انتخابات شهرستان سرخه، علی‌محمد مؤیدی‌زاده در جلسه آموزشی مشترک هیأت بازرسی و نمایندگان فرماندار ستاد انتخابات شهرستان سرخه با بیان این نکته که رأی مردم حق‌الناس است، اظهار کرد: اعضای هیأت بازرسی باید تمام تلاش خود را در راستای برگزاری انتخاباتی امن و سالم به‌کار گیرند و با نگاهی بینا و هوشیار در حراست از رأی مردم گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به وظایف نمایندگان فرماندار گفت: نمایندگان فرماندار باید با آمادگی و شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات انتخابات در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و منظم گام بردارند.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه تمام مراحل برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان سرخه به‌صورت کامل و جامع تاکنون با موفقیت انجام پذیرفته است، گفت: در روند ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۸۶ نفر در حوزه روستایی ثبت‌نام کردند که تاکنون چهار نفر انصراف داده‌اند و یک نفر نیز احراز صلاحیت نشده است.

مؤیدی‌زاده افزود: در حوزه شهری ۲۴ نفر متقاضی شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر بودند که تاکنون یک نفر با حضور در ستاد انتخابات شهرستان سرخه از ادامه حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سرخه انصراف داده‌ است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام‌شده، ۲۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان سرخه در نظر گرفته‌ شده که از این تعداد، ۱۰ شعبه شهری و ۱۸ شعبه روستایی است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان سرخه افزود: در انتخابات پیش رو از ۱۰ شعبه شهری، ۹ شعبه ثابت و یک شعبه سیار و از ۱۸ شعبه روستایی نیز ۱۶ شعبه ثابت و دو شعبه سیار در نظر گرفته‌ شده است.

مؤیدی‌زاده با اشاره به اینکه تمام امکانات لازم در جهت رفاه حال عموم مردم و مشارکت حداکثری در نظر گرفته‌ شده است، گفت: با تمهیدات اتخاذشده، چهار شعبه اخذ رأی ویژه بانوان در انتخابات آتی در نظر گرفته‌ شده است که یک شعبه در شهر سرخه و سه شعبه باقی‌مانده در روستاهای لاسجرد، مؤمن آباد و افتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار