معاون استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: 545 میلیارد تومان برای انجام پروژه‌های مصوب سفر ریاست‌جمهوری به سمنان اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۶۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 15 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی زندیه‌وکیلی عصر امروز در جلسه‌ای با مدیران شماری از دستگاه‌های اجرایی در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: اعتباراتی که به پروژه‌های مصوب سفر دولت به سمنان اختصاص یافته، توسط دستگاه‌های اجرایی که انجام این پروژه‌ها را بر عهده دارند، به‌خوبی جذب شده است.

وی تصریح کرد: اگر دستگاهی این اعتبارات را جذب نکرده است، باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای جذب اعتبار انجام پروژه‌های مصوب انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکلات بیکاری و خشکسالی که در آن قرار داریم، افزود: اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد، می‌تواند کمک بسیار شایانی به رفع مشکلات استان سمنان کند.

زندیه‌وکیلی اظهار کرد: اعتباری برای ایجاد فضای سبز و بوستان‌ها به 20 شهرداری استان سمنان اختصاص یافته است تا فضای لازم برای تفریح مردم به وجود بیاید.

وی در این جلسه با بررسی پروژه‌های دستگاه‌های مختلف افزود: اگر دستگاهی دارای مشکلاتی در جهت جذب این اعتبارات است، باید اقدامات لازم را انجام دهد.

در این جلسه، نمایندگان دستگاه‌هایی که در این جلسه حضور داشتند، درباره مشکلات برخی پروژه‌های عمرانی خود توضیحات لازم را ارائه کردند و برای رفع این مشکلات با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به گفت‌وگو پرداختند.

راه و ترابری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، برق منطقه‌ای و مسکن و شهرسازی گزارشی از روند انجام پروژه‌های خود دادند و مقدار اعتبارات لازم را بررسی کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار