هاشمی:
تابناک سمنان: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: امروز اعتماد همگانی مردم، بالاترین و ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 22 November 2021

ارزشمندترین دارایی نیروی انتظامی، اعتماد مردم است

 

استاندار سمنان گفت: در طول سال و ایام مختلف، نیروی انتظامی طرح‌های بسیاری را در ارائه خدمت بهتر و مطلوبتر به مردم اجرا می‌کند که از امروز طرح ترافیکی انتظامی زمستانه ۱۴۰۰ در استان وسیع سمنان اجرایی خواهد شد.

سید محمدرضا هاشمی اظهار داشت:  انشالله این طرح همراه با عزت و امنیت برای همه مردم در درون و برون شهر و راه‌های مواصلاتی باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد:  ما در استان گردنه‌ها و راه‌های برفگیر داریم که آمادگی کامل برای خدمت رسانی در این طرح وجود دارد و انشالله با هم افزایی و همدلی موجود تلاش صورت می‌گیرد تا مسافری در راه نماند.

وی ابراز کرد: نیروی انتظامی در اجرای طرح ترافیکی انتظامی زمستان، در راستای تامین امنیت مردم، مسافرین و بویژه زائران امام رضا (ع) تلاش می‌کند.

هاشمی افزود: امنیت بالاترین دستاوردی است که در کنار نعمت ولایت فقیه، آن را مدیون فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج هستیم و در این زمینه استان سمنان دارای امنیت پایدار است که حاصل خون ۳ هزار شهید و پشتیبانی‌های مردم است.

وی همچنین در خاتمه بیان کرد: همدلی و هم افزایی مطلوبی که در بین دستگاه‌های خدمات رسان و نیروی انتظامی قرار دارد، باعث شده تا ارائه خدمت مطلوب از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه استان شامل حال مردم شود که امری بسیار ارزشمند است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار