منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم:
به گزارش تابناک سمنان،منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم، انتخابات هفتم اسفند را خلق حماسه‌ای ماندگار و مظهر ولایتمداری ناب ملت ایران دانست.
کد خبر: ۱۹۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 04 March 2016
سیدحسن حسینی‌شاهرودی، طی پیامی به مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از ایشان تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، خالق حماسه های ماندگار و مظهر ولایتمداری ناب است و انتخابات اخیر مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز تجلی این مدعاست.

وی تصریح کرده است: به گواهی تاریخ، این ملت بزرگ، در طول سالهای مبارزه برای اضمحلال نظام فاسد شاهنشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین در دوران پس از پیروزی انقلاب، اثبات کرده که از ملت حجاز در عصر پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، شایسته تر است؛ ملتی که اینک با خلق حماسه حضور، موجب سرور قلوب مبارک امام عصر روحی فداه  و ولی فقیه زمان است.

منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم با بیان اینکه به باور اینجانب، پیام حضرت مستطاب عالی، نقشه راه وکلای ملت در مجلس دهم شورای اسلامی است، می افزاید: رجاء واثق دارم مسئولان نظام اسلامی، سطور مختلف آن را چراغ راه خود قرار خواهند داد.

حسینی‌شاهرودی ادامه می دهد: اینجانب که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شریف شاهرود و میامی و به تعبیر آن حضرت «شهر دلهای باصفا» مورد اعتماد قرار گرفته ام، بر خود فرض می دانم که همه توان و بضاعت خود را برای تحقق اوامر و اجتناب از نواهی آن حضرت به خدمت گرفته و پیام آن بزرگوار را منشور خدمت بدانم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار