معاون رئیس‌ جمهور خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،معاون رئیس‌ جمهور گفت: تکمیل پروژه منابع آبی و ذخیره آب و پروژه مربوط به حمل‌ونقل و گسترش شبکه‌های ارتباطی استان سمنان در طی سفر دولت به استان پیگیری و اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 19 April 2016

مسعود سلطانی‌فر بعدازظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار که با حضور مسئولان استانی و این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان سمنان برگ زرینی را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زدند و نشان دادند از 37 سال گذشته تاکنون همواره در صحنه‌های دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر هستند.

وی ادامه داد: پیروزی در جنگ تحمیلی و پیروزی در مذاکرات هسته‌ای دو دستاورد غرورآفرین و بزرگ ملت ایران بعد از انقلاب بوده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به برکات سفر رئیس‌جمهوری در استان سمنان بیان کرد: تکمیل پروژه منابع آبی و ذخیره آب و پروژه مربوط به حمل‌ونقل و گسترش شبکه‌های ارتباطی استان سمنان در طی این سفر پیگیری و اجرا خواهد شد.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: با تدابیر و پیش‌بینی‌های دولت تدبیر و امید همواره درصدد آن هستیم که تمام پروژه‌های مصوب شده ظرف مدت دو سال به مرحله عملیاتی و اجرایی برسد.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت یازدهم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است، گفت: دولت روحانی از منابع سرمایه‌گذاری خصوصی حمایت می‌کند.

معاون رئیس‌ جمهور تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی حمایت می‌کند و رویکرد دولت استفاده مطلوب از این ظرفیت‌هاست.

سلطانی‌فر گفت: منابع مالی دولتی به تنهایی برای حمایت و پرداخت هزینه‌های پروژه‌های کشور پاسخ‌گو نخواهد بود و به همین سبب حمایت از منابع مالی در بخش خصوصی لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت در حوزه گردشگری می‌تواند اشتغال زودبازده ایجاد کند، افزود: استانداران در سطح کشور از این موضوع درک درستی داشته‌اند و فعالیت در بخش گردشگری را یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها در سطح استان اعلام کردند و دولت نیز قصد دارد از این ظرفیت بی‌نظیر استفاده کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تبیین کرد: در سال میلادی گذشته تعداد گردشگران خارجی در دنیا یک میلیارد و 200 میلیون نفر بوده است و در پی آن نزدیک به یک‌هزار و 500 دلار درآمد نصیب کشورهای دیگر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار