منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم:
به گزارش تابناک سمنان،منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم گفت: متأسفانه امروز بعضی مواقع نخبگان و خواصی که انسان‌های بدی هم نیستند، بی‌بصیرتی می‌کنند.
کد خبر: ۲۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 20 April 2016

سید حسن حسینی‌شاهرودی صبح امروز در نشست بصیرتی کارکنان، بسیجیان و پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد، در سخنانی با اشاره به دو شاخصه مهم بسیج اظهار کرد: در بیانات رهبر انقلاب داریم که بسیج به پول و دستور بالا وابسته نیست و معیار بسیج، بصیرت و ایمان است؛ ایمان از دل می‌جوشد و انسان را به کار وادار می‌کند و بصیرت به او فهم می‌دهد که راه را چگونه طی کند.

وی افزود: دو عنصر ایمان و بصیرت شاخصه مهم بسیج است، چراکه بدون شناخت و شناسایی نمی‌توان راه را پیدا کرد و بصیرت‌مداری، راه امام راحل است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه رهبر انقلاب از سال 68 واژه بصیرت را مطرح فرمودند، خاطرنشان کرد: اوج سخنان رهبری در مورد بصیرت در سال 88 است که 9 هزار و 864 مورد رهبری کلمه بصیرت را در بیانات خود به‌کار برده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت گفت: بصیرت بسیار مهم بوده و نقش نخبگان و خواص در این موضوع نیز دارای اهمیت است که در خود و جامعه این موضوع را تعمیق دهند اما متأسفانه می‌بینیم بعضی مواقع نخبگان و خواص که انسان‌های بدی هم نیستند، بی‌بصیرتی می‌کنند.

منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم با بیان اینکه امروز در شرایط حساس و در واقع امتحان هستیم، بیان کرد: باید به جوانان امروزمان افتخار کنیم که نه دفاع مقدس را دیده‌اند و نه معنویت، همدلی و هم‌زبانی خاصی که در آن دوران بود اما امروز در میدان هستند.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: امروز شرایط سخت و تشخیص دوست و دشمن دشوار است.

وی تأکید کرد: امروز جوانان ما خود را حفظ می‌کنند و برای مقابله با جنگ نرم نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی وارد عمل شده‌اند و این بصیرتی است که رهبری فرزانه انقلاب بر آن تأکید دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار