کد خبر: ۲۵۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 24 June 2016
به گزارش تابناک سمنان،فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: سارق حرفه ای و تحت تعقیب، در عملیات ماموران پلیس در دامغان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.سردار روح الامین قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌دنبال دریافت شکایتی مبنی بر سرقت خودروی یکی از شهروندان دامغانی از جلوی منزل وی، کارآگاهان با بررسی و بهره‌گیری از شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از عامل این سرقت به دست آوردند.
وی افزود: تلاش ماموران به ثمر نشست و با تحقیقات گسترده، سارق که فردی سابقه‌دار و تحت تعقیب بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی عملیات دستگیری وی آغاز شد.
وی تصریح کرد: در عملیات تعقیب و گریز متهم در شهر دامغان، وی در نقطه‌ای خودرو را رها کرد و متواری شد که یکی از ماموران گشت پلیس با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به شلیک هوایی کرد.
به گفته سردار قاسمی، این متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار، بدون توجه به شلیک هوایی به فرار خود ادامه داد که مامور پلیس با شلیک گلوله‌ای، هر 2 پای سارق را مورد هدف قرار داد و این مجرم فراری را زمین‌گیر کرد.
فرماندهی انتظامی استان سمنان ،با بیان اینکه حال عمومی متهم رضایت بخش است، اضافه کرد: بازجویی‌های فنی پلیس برای کشف دیگر جرایم این متهم 30 ساله هنوز ادامه دارد.
این فرمانده ارش انتظامی با تاکید بر برخورد بدون چشم‌پوشی پلیس با مجرمانی که آرامش و آسایش مردم را هدف رفتار هنجارشکنانه خود قرار داده‌اند، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی و بالا بردن ضریب امنیتی و حفاظتی اموال خود از جمله وسایل نقلیه‌، زمینه وقوع جرایمی همچون سرقت را به کمترین حد ممکن کاهش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار