امام جمعه ایوانکی مطرح کرد
امام جمعه ایوانکی با انتقاد از سخن «یا باید به آزادی رأی دهیم یا غیرآزادی» یک کاندیدا گفت: برخی کاندیداها افکار مردم را در مناظره‌ها مشوش می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مرحله دوم مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر گذاشتیم و بحث‌ها و صحبت‌هایی پیرامون مسائل مختلف در جریان مناظره‌های نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مطرح شد.

وی با تأکید بر اینکه روح مناظره خوب است، اضافه کرد: مردم در جریان مناظره‌های انتخاباتی با برنامه‌های نامزدها در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوند و اطلاعات آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

امام جمعه ایوانکی افزود: یکی از کاندیداها در مناظره‌ها می‌گفت یا باید به آزادی رأی دهیم یا غیرآزادی؛ به این معنا که طرف مقابل هیچ پایبندی‌ای به آزادی و برنامه‌ای برای امور و کارها ندارد.

کشمیر اظهار داشت: نامزدها باید در مناظره‌های انتخاباتی توانمندی‌های خود را بازگو کنند و به مردم بگویند من این کار را در گذشته کرده‌ام و چنین کارهایی را هم می‌خواهم انجام دهم.

وی با تأکید بر اینکه نباید در جریان مناظره‌ها دید و افکار مردم را مشوش کرد، تصریح کرد: چنین رفتاری از سوی برخی‌ها در جریان مناظره‌ها درست نیست.

امام جمعه ایوانکی با توصیه‌ای به نامزدها اظهار کرد: امیدواریم نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری این موارد را در دستور کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار