کارشناس مسائل سیاسی:
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ذره‌ای از دشمنی‌های غرب کاسته نشده و تضور کاهش دشمنی غربی‌ها با ارتباط مسالمت‌آمیز و مذاکره خیال خامی است.
کد خبر: ۴۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل دربانیان امشب در نشست بصیرتی زنان شاهرودی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی توطئه‌ها و دشمنی‌های خود را علیه انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده و تا امروز نیز ادامه داده‌اند و ذره‌ای از این دشمنی‌ها کاسته نشده است.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا انقلاب را سرنگون کنند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و این خیال باطلی است که تصور کنیم با ارتباط مسالمت‌آمیز و مذاکره می‌توانیم از این دشمنی بکاهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در اکثر سخنان و بیانات خود بر دشمنی استکبار تأکید دارند و این را بیان می‌کنند تا خدای‌نکرده کسی فراموش نکند یا اگر فراموش کرده، یادآوری شود و در این مسیر، سهل‌انگاری و ساده‌اندیشی نشود.

دربانیان تصریح کرد: دشمنان ما با فکر، اندیشه و برنامه‌ریزی به مقابله با انقلاب اسلامی برخاسته‌اند و ما نیز باید این برنامه‌ریزی را برای مقابله با آن‌ها داشته و همیشه آماده مقابله با دشمنان در هر شرایطی باشیم؛ چراکه در پس لبخند و مذاکره دشمن، همیشه مکر، حیله و نیرنگ نهفته است.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو حائز اهمیت است، گفت: این انتخابات با توجه به اتفاقات گوناگون در جهان و منطقه ما قابل اهمیت بوده و برای استکبار مهم است و آن‌ها می‌خواهند ببینند مردم ما چگونه در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم را به نظام دلسرد و بدبین کند و نگذارد مردم در انتخابات شرکت کنند تا قدرت ملی ما را کم کند و از طرف دیگر، تلاش دارد تا با نفوذ در ارکان نظام و تزریق نیروهای غرب‌گرا و مدنظر خود در آینده سیاسی و فرهنگی کشور اثرگذار باشد.

دربانیان با تأکید بر فرمایشات رهبری بر حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو گفت: اگر ملت ما یکپارچه در این میدان مهم که در سرنوشت آینده کشور اثرگذار است، مشارکت فعال داشته و با عقل و تفکر انتخاب کنند، دشمنان در مسیر خود یک بار دیگر ناامید خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده دشمنان و اعمال آن‌ها در فضای مجازی افزود: دشمندر فضای مجازی تلاش دارد تا افکار و عقاید جامعه مخاطب خود را در دست گرفته و بر آن‌ها اثر بگذارد؛ باید هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم؛ در فضای مجازی نیز مانند فضای حقیقی باید با دشمنان برخورد شود تا آن‌ها بدانند که این ملت در همه ابعاد آماده مقابله با دشمنان خود هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی، جنگ نرم را بسیار خطرناک‌تر از جنگ سخت دانست و افزود: دشمن در جنگ نرم بر اعتقادات، افکار و اندیشه افراد اثر می‌گذارد و بدون اینکه فرد متوجه شود، او را به مسیر دلخواه خود می‌کشاند و بعد دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت؛ پس باید مراقب بود و با مسلح شدن به بصیرت، دانش و ایمان در این میدان معرکه سخت موفق عمل کرد.

منبع: فارس
برچسب ها: دشمن ایران ، مذاکرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار